Nyaralás otthon? Semmi elveszett! Fedezzen fel 11 nagyszerű lehetőséget arra, hogy nagyszerűen nyaralhasson saját városában

→ Rendezni szeretné a szekrényét? Letöltés ingyenes SZEKRÉNYTERVEZŐ!

A szabadság átlagos időtartama két hét. Ez idő alatt gyakran utazunk lakóhelyünkön kívül, hogy pihenhessünk, távolságot nyerjünk, megváltoztassuk a környezetet. Otthonról távolabb gyorsabban elfelejtjük a mindennapokat, és könnyebben kipihenjük magunkat. Mi van, ha különféle okokból nem mehetünk el sehova és nem tölthetjük otthon a nyaralást?

Nyáron igyekszem minden szabad pillanatot felhasználni. Ez a kedvenc évszakom, ezért nem töltem tétlenül. Ünnepelem a mindennapokat - olvasok az erkélyen, biciklizek, úszok a tóban, sétálok és kávézóba megyek. Használom a régióm által adott látnivalókat.

11 módja annak, hogy nagyszerűen nyaralhasson otthon

1. Turista vagyok a saját városomban

Amikor elhagyjuk azt a várost, ahol élünk, örömmel ellenőrizzük a különféle turisztikai látványosságokat, de ismerjük-e őket városunkban? Sokukat csak egyszer láttuk, és iskolás korban. Érdemes a vakációját felhasználva turistává válnia a saját városában. Megnézhetjük a turisztikai információkat, ellenőrizhetjük az ajánlott helyeket az interneten, vagy használhatjuk a TripAdwizor alkalmazást, ahol megtalálhatjuk városunk turisztikai látványosságainak, szállodáinak és éttermeinek listáját. Az alkalmazásnak köszönhetően megtaláltam a legnagyobb lengyelországi látnivalók listáját.

2. Kihasználom a régió erősségeit

Warmiában élek, amely nyáron nagyszerű kikapcsolódási lehetőségeket kínál. Nem kell sehova mennem, hogy nyaralni érezzem magam. Erdők, tavak, kiterjedt kerékpárutak, városi strand és több millió kis kávézó található Olsztyn óvárosában. Nem kell vakációra várnom, kamatoztathatom régióm erősségeit és átérezhetem a mai ünnepi hangulatot.

3. Új helyeket fedezek fel a környéken

Szeretem a környékbeli mini kirándulásokat, mert nekik köszönhetően új, fantasztikus helyeket fedezek fel. Elég, ha kirándulni megy a saját városába, megkérdezi barátait, vagy információt keres az interneten, hogy érdekes helyekre bukkanjon régiónkban. Örömmel használom az olvasók ajánlásait, akik bevált helyeket adnak nekem.

4. Magammal viszem a fényképezőgépemet

Amikor elhagyjuk a várost, gyakran magunkkal vesszük fényképezőgépünket, hogy megörökítsük a csodálatos pillanatokat. A régiónkban tett kirándulások során is érdemes megtenni. Öröm látni, hogyan változott a város az évek során. A kamera keresőjén keresztül megtanuljuk látni a szépséget a megszokott környezetben.

5. Megtöröm a mintákat

Ha a mozi csak este van, és az ünnepek alatt, reggel elmehetünk moziba. Próbáljunk ki más műfajokat is, nemcsak azokat, amelyeket általában nézünk.

A penész törésének másik ötlete az lehet, ha autóról váltunk kerékpárra vagy túrázunk. Szándékosan járunk villamossal, mert ez extra szórakozás a gyermek számára. Mehetünk egy új étterembe reggelizni, elolvashatunk egy olyan műfajú könyvet, amelyet még soha nem olvastunk, vagy főzhetünk egy új ételt. Az ilyen törésminták pozitív hatással vannak kreativitásunkra, és új tapasztalatok megszerzésére, fejlesztésre és több látásmódra késztetnek bennünket.

6. Szabadtéri attrakciókat használok

Gyakran ellenőrzem, hogy mi történik a környéken, és általában nyáron sok minden történik. Szabadtéri mozi, koncertek, kiállítások, műhelyek, sportversenyek, városi játékok. A nyár folyamán sok helyen különféle lehetőségek kínálkoznak a kikapcsolódásra és a szabadidő eltöltésére. Olsztynban rendezik meg az Olsztyn Művészeti Nyarat, amelynek részeként szinte minden nap koncerteket tartanak. Hasznosnak találhat egy alkalmazást Mit és hol, amely minden nap felsorolja városunk eseményeit.

7. A saját konyhámban kísérletezem

Az ünnepek remek alkalom a konyhában való kísérletezésre, amennyiben természetesen élvezzük a különféle finomságok elkészítését. Most hozzáférhetünk friss zöldségekhez és gyümölcsökhöz, amelyekből finom ételeket varázsolhatunk. Ha inspirációra van szükségünk, megvásárolhatunk egy új kulináris könyvet, vagy felhasználhatjuk saját kreativitásunkat és kombinálhatjuk az ízekkel. Szeretek ihletet meríteni kulináris filmekből (például a nagyszerű Julie és Julia című filmből) és ételblogokból is. Megtekintheti a népszerű blogciklust is Bensőséges reggeli, amelyben recepteket adok finom és egészséges reggelire.

8. otthoni SPA-t szervezek

Szép, ha szakemberek kezébe adod magad, hogy a modern technológiák és kozmetikumok segítségével ápold testünket. Ha azonban nem akarunk vagy képtelenek vagyunk eljutni városunk SPA szalonjába, akkor semmi sem veszik el, szervezhetünk egy ilyen SPA estet a saját otthonunkban. Illatos fürdő, peeling, olajmasszázs, agyagmaszkok. Nyaraláson van időnk gondoskodni testünkről és használni a polcunkon heverő kozmetikumokat.

9. Felzárkózom a film- és könyvhátralékokhoz

Sokan panaszkodnak arra, hogy nincs idejük békében olvasásra szánni magukat. Jó néhány könyv vár rájuk. A vakáció remek alkalom a felzárkózásra. Megtehetjük nemcsak otthon vagy az erkélyen, hanem a parkban, a tónál, piknik közben. Az olvasás pozitív hatással van kreativitásunkra, lehetővé teszi számunkra, hogy elszakítsuk az internetet és elkerüljük a mindennapi életet.

Szabadidőnkben felzárkózhatunk a film- és sorozathátralékokhoz is. Nem mindig szánunk rá időt, amikor a munkával vagyunk elfoglalva. Nem kell új termékek után nyúlnunk, érdemes a régi jó mozit is felfrissíteni, kevésbé ismert filmeket keresni vagy sorozat slágerek után nyúlni. Adok neked motivációs videók listája, amelyet az olvasókkal közösen hoztam létre. Nagyon sok közül lehet választani.

10. offline vagyok

Az internet hatalmas időpazarlás és figyelemelterelés a mai világban. Nyaralás közben érdemes korlátozni vagy teljesen leválasztani a hálózatot. Tegye le a telefont, és koncentráljon a valós kapcsolatokra, fedezze fel újra a személyes beszélgetések örömét. Eleinte nehéz lehet, mert az online lét függőséget okoz, de egy idő után más módra váltunk, és egyáltalán nincs szükségünk a virtuális világgal való kapcsolatra. Az ilyen tevékenységeknek köszönhetően szünetet tartunk a mindennap ránk kerülő információ terhe alól, és túlterheltnek érezzük magunkat. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy a pillanatnyi eseményekre összpontosítsunk.

11. A szabadban piknikeket szervezek

A nyár kiváló alkalom mindenféle szabadtéri rendezvényre. A grill, a piknik vagy a házi készítésű vacsora a teraszon ragyogó szakítás a napi rutinban, és lehetővé teszi az étkezés megünneplését. Tökéletesen passzolnak a lassú ételek eszméjéhez, amely arra hív minket, hogy jobban figyeljünk arra, hogyan és mit eszünk. A piknikek nagyszerű alkalmat jelentenek a társadalmi találkozókra is. Kombinálhatjuk más látnivalókkal, például társasjátékokkal, tollaslabdával, focival, úszással vagy tornával.

Az otthoni nyaralásnak nem kell unalmasnak lennie. Rajtunk függ, hogyan töltjük el őket. Csak egy kis hajlandóságra és kreativitásra van szükséged ahhoz, hogy ünnepünk nagyon sikeres legyen, annak ellenére, hogy a saját városodban tartózkodsz.