Bőrönd csomagolása kéthetes nyaralásra

→ Rendezni szeretné a szekrényét? Letöltés ingyenes SZEKRÉNYTERVEZŐ!

A bőröndöm csomagolása kéznél van, köszönhetően annak, hogy hosszú évekig lengyel válogatott játékos voltam Taekwondóban. Az év során nagyjából egy tucatszor utaztam, köztük többször külföldön. A szokásos ruhákon kívül mindig rengeteg edzőeszközt kellett becsomagolnom. Volt, amikor három napra hazajöttem, megmosakodtam, és visszacsomagoltam a bőrönd ugyanazon tartalmát.

A csomagolás volt a legegyszerűbb dolog a világon, és egyáltalán nem értettem, kinek lehet ezzel problémája. Az összes szabadidős utazáshoz ugyanúgy csomagoltam. Mindig volt valami kényelmes dolgom velem, valami elegánsabb kijárathoz és valami mindennapi / tengerparti használatra. A sport megtanított arra, hogy minél kevesebbet vegyek, és a felszereléssel megtöltött táska irgalmatlanul nehéz volt. Nem hiszem, hogy most elviselném. A csomagolásnak ez a megközelítése a mai napig velem volt, ezért inkább túl keveset veszek, mint minden esetre olyan dolgokat, amelyek általában nem hasznosak.

Két hétre Horvátországba megyek. Az elmúlt napokban az utazáshoz kapcsolódó összes logisztikai kérdéssel foglalkoztam, például horvátországi és ausztriai szállással, egészségbiztosítással, apróbb vásárlásokkal. Az utazás alkalmával úgy döntöttem, hogy megosztom veletek a bőrönd nyaraláshoz való hatékony csomagolásának módszereit.

Csomagolás bőrönd nyaraláshoz - útmutató

1. Ügyeljen arra a szállítási módra, amellyel utazni fog

A kocsi tokok szépek, de ha autóval megy, jobb, ha puha táskákat visz magával. Kevesebb helyet foglalnak el, alkalmazkodnak a csomagtartó alakjához és kapacitásához. Ha repülővel repülünk, nyugodtan pakolhatunk merevebb kerekes bőröndökbe, akkor biztosak vagyunk abban, hogy a csomag hatása nem sérül meg a súly hatására.

2. Alkalmazza poggyászának tartalmát a leggyakrabban végzett tevékenységekhez

Ha meleg országokra megyünk, és főleg a tengerparton fekszünk, vagy sétálunk a város utcáin, érdemes tipikus nyári ruhákat, strandsapkát, papucsot, fürdőruhát (vagy akár kettőt) és szandált venni. Ha emellett túrázni szándékozunk a hegyekben, vagy sokat látogatunk el - adjunk hozzá kényelmes sportcipőt, pulóvert és nadrágot, amelyek minden bizonnyal hasznosak lesznek.

3. Poggyász és időjárási viszonyok

Emlékeznünk kell a helyszíni időjárási viszonyokra is. Mindig előre megnézem az időjárás-előrejelzést. Még soha nem fordult elő velem, hogy az előrejelzés nagyon eltérne a valóságtól. A lengyel tengerparton az időjárás kiszámíthatatlan lehet, és hidegebb napokra is magával kell ruháznia - pulóver, pulóver, könnyű kabát.

Meleg országokban, ahol stabilabb az idő, nem kell sok meleg ruhát magunkkal vinni. Elég egy nadrág és egy pulóver / pulóver (lehetőleg cipzár, amely a vállon viselhető).

4. A kozmetikumok minimális mennyisége

Mi nők tökéletesen tudjuk, hogy a kozmetikus a bőröndünk legnehezebb eleme lehet. Szeretem a kozmetikákat félméretes csomagolásban, könnyebbek és sokkal kevesebb helyet foglalnak el. Nem egy nagy üveg parfümöt veszek, hanem két mintát, amelyek bőven elégek. Feladom a szemkrémet, külön az éjszakai és a nappali krémet, csak egyet univerzális nappali krémet veszek. Sampont, gélt és krémet szokásos csomagolásban veszek, mert az egész család használja őket.

Ami a színes kozmetikumokat illeti, csak azt vállalom, amit minden nap pótolok. A szűrővel ellátott BB krém ideális megoldás nyárra, nem hoz létre maszkot az arcán, és teljesen elhagyhatja a púdert. Viszek magammal egy kis csomagot szemhéjfestékből, szempillaspirálból, Inglot pirosítóból kiemelővel, szájfénnyel, szemceruzával és szemöldökceruzával.

5. Kapszula ünnepi szekrény

Általában különböző módon kombinálható ruhákat választok. Az alját és a tetejét úgy választom meg, hogy illeszkedjenek egymáshoz. Nem veszek olyan szoknyát, amely csak egy pólóra passzol, mivel csak addig tudom viselni, amíg a póló be nem koszol (ami az első napon megtörténhet). Az elemek keverése azt is megakadályozza, hogy unatkozni érezzük magunkat a nyaralás során. Nem szeretek minden nap ugyanabban járni nyaralni is. A kinézetünk befolyásolja az érzésünket, ezért érdemes elgondolkodni egy kapszula szekrény csomagolásán. A ruhák mindig kellemes megoldást jelentenek, annyi helyet foglalnak el, mint egy póló, és valójában nálunk 2in1 van, nem kell a tetejét és az alját választani, akár többet is vehetünk belőlük. Érdemes a kiválasztott színekre összpontosítani, amelyeket keverhetünk egymással.

Horvátországba viszem:

• 2 ruha
  • 2 pár rövid nadrág (egy farmer, egy sport)
  • 1 ing (az útmutatóban is ajánlott)
  • 2 felső és 4 póló (2 fehér, sötétkék és ecru)
  • Vékony farmer szoknya (bármilyen felsőhöz illik)
  • Hosszú, vékony Fenntartott szoknya (vékony, viszkózból készült, kevés helyet foglal el)
  • Cipzáras szürke kardigán és farmerdzseki
  • Hosszú farmer nadrág
  • 2 fürdőruha

6. Gondold át, mit fogsz viselni utazás közben

Kiránduláshoz olyan ruhatárakat vehetünk fel, amelyek sok helyet foglalnak el, vagy az utazás során megsérülhetnek. Ilyen elemek lehetnek: pulóver, tornacipő, nadrág / farmer és szalmakalap. Ne felejtsük el, hogy utazás közben jól érezzük magunkat. Amikor sportversenyekre jártam, mindig felöltettem sportcipőt és nadrágot, soha nem farmert, ami hosszabb utazások során nem olyan kényelmes és korlátozza a mozgásomat.

Körülbelül egy tucat órám van autóval Horvátországba, ezért választottam vékonyat, egy 'la Aladdin nadrágot (legújabb vásárlásom), pólót és tornacipőt, és felvettem egy cipzáras kardigánt. Szalmakalapot is vittem az autómba.

7. Ne vegyen magával tanórán kívüli tárgyakat, amelyeket a helyszínen vásárolhat meg

Nem kell ételt, töltött elsősegély-készletet, mosóport magunkkal vinni, mert ezeket a holmikat szükség esetén a helyszínen megvásárolhatjuk. Horvátországban egy konyhás lakást béreltünk, így elkészítünk néhány ételt, főleg reggelit és késői vacsorákat. Az utazáson kívül ennivalót azonban nem viszünk magunkkal, mert a környéken több élelmiszerbolt is működik.

8. Alapvető tudnivalók, amelyek mindig hasznosak

Néhány dolgot azért érdemes megtenni, mert ezek valóban hasznosak lehetnek. Utazási tapasztalataim azt mutatták, hogy túl gyakran volt szükségem rájuk, hogy ne vegyenek figyelembe csomagoláskor.

• Azok a gyógyszerek, amelyeket folyamatosan szedünk, plusz egy fájdalomcsillapító (általában paracetamol), ha gyerekek utaznak velünk, akkor mindig érdemes magunkkal viselni egy kis elsősegély-készletet (láz, hasmenés, mozgásbetegség elleni gyógyszer). Legutóbb Tunéziában a fiam éjszaka magas lázba esett, szerencsére volt gyógyszerem a láz csökkentésére.
  • Egy kis szál, lehetőleg szálloda tulajdonában lévő szál kevés helyet foglal el
  • Kis körömkészlet, ollóval (semmi rosszabb, mint egy megpucolt kutikula vagy törött köröm)
  • Egy fogas elegendő egy ing és egy ruha felakasztására. Felakaszthatjuk őket a fürdőszobába, hogy minden kanyar kiegyenesedjen a gőz hatására. Ha a szállodába megyünk, akkor természetesen nincs szükség akasztóra
  • Ha tehetem, egy üveg szénsavmentes vizet viszek magammal a poggyászomba. Miután Mallorcára repültem, és nagyon későn értem a szállodába, a közelben minden üzlet bezárt, szomjúságtól száradtam. Sok országban van egy 2-3 órás délutáni szieszta, és ez idő alatt nem veszünk semmit. Azóta mindig vizet viszek magammal, még egy kis palackot is

A bőrönd csomagolása elsősorban az utazás típusától és a terveinktől függ. Mindig érdemes megfontolni a szálloda elhelyezkedését, ahol pihenni fog. A város központjában, egy kisebb városban vagy egy távoli helyen található? Nem mindig találunk gyorsan üzletet a szükséges kiegészítők megvásárlásához. Sok ruhát szintén nem érdemes tartaléknak venni, ha bepiszkolódnak, kézzel megmoshatjuk.

A legnépszerűbb mobiltelefonos alkalmazások az utazáshoz, beleértve a csomagolást segítő alkalmazást

Biztos vagyok benne, hogy van saját bevált módja és trükkje a bőrönd hatékony csomagolásához. Oszd meg őket, hozzunk létre egy trükköt a csomagolás megkönnyítése érdekében. Arra is kíváncsi vagyok, hogy csak a minimumot viszi-e útjára, vagy inkább több ruhát és kozmetikumot szeretne magával vinni?

PS Az egyik utazási álmom éppen valóra válik! A következő két hetet Horvátországban fogom tölteni, egy Split melletti kisvárosban. Az utazás dokumentálásának legjobb helye az Instagram. Imádok vakációs felvételeket nézni, ezért a lehető legtöbbet meg fogom csinálni. Még egy speciális hashtaget is létrehoztam, amely után megtekintheti az összes fotómat a horvátországi utamról - ",KameralnaCroatia. Link az Instagram-fiókomhoz.

Feliratkozni Egy meghitt hírlevél és hozzáférést kap az egyedi tartalmakhoz és útmutatókhoz. :)