Május pillanatképek

Ez a hónap túl gyorsan telt el számomra. Nem nagyon szeretem ezt az érzést, mert ez azt jelenti, hogy túl gyorsan éltem az én normáim szerint :). Ismered ezt az érzést? Mikor volt a hétvége egy pillanattal ezelőtt, és itt van még egy. És nem tudni, mikor repült el, és mi is történt valójában

Szerencsére legalább tudom, mitől repült el ennyire a hónap. Megígértem magamnak, hogy májusban otthon maradok, élvezem a rutinomat és a napi kávét, de természetesen nem kaptam meg. És saját kérésemre készül :). Még két utat tettem meg, szerencsére az egyik vakáció volt. A második, a sopoti, tisztán profi volt, de ezt sikerült összekapcsolnom a családi házam látogatásával.

mobil irodám a tengerparton / csodálatos kilátás a sopoti White Marlin étteremből egyszer az óvodám :) / Villa Antonina szálloda Sopotban a sopoti időjárás nem kedvezett a sétáknak :(

Lengyelország körüli utazások. Óriás-hegység

Sokáig nyaralni mentünk. Először is a tervek Cseh Prága voltak. Nem tehettem róla, hogy engedek a Praga iránti csodálat hullámának, amelyet abszolút minden ember ajkáról hallottunk, akivel Prágáról beszélgettünk. Tehát nem volt kiút, menni kellett :). A blogon megtalálja a Prágai szubjektív útmutatómat is a hétvégére. Prágába menet megérintettük Wroclawot - nagyszerű alkalom volt arra, hogy végre meglátogassuk a rég elveszett barátokat.

Visszafelé az Asztal-hegység és a Kłodzko-völgy meglátogatását terveztük, de az utolsó pillanatban meggondoltuk magunkat, és valahogyan a Karkonosze-hegységbe kerültünk, pontosabban a Śnieżka lábához. Amellett, hogy felvonót vittünk Śnieżkába (nem voltunk felkészülve az ösvények vándorlására), két vagy akár három helyi látnivaló is volt:

1. Cieplice termálfürdők - mert csak 33 fok felett vállalom a fürdést vízben :). Ezen kívül egy csodálatos fürdőrészleg fűtött nyugágyakkal, amelyek a képeken láthatók, és egy masszázs részleg. Sztori. Talán jó dolog, hogy nincs ilyen helyem otthon közelében, mert nem hagynám el.

2. Tarzan kötélpark - Először voltam a kötélpályán, és olyan ember számára, akinek, mint kiderült, kétségtelenül van bizonyos félelme a leeséstől (a magasságtól nem tartok), ez kihívás volt. A túra közepén komolyan arról álmodoztam, hogy teleportálok a pár méterrel alattam lévő gyermekútra :), de az összejövetelek elnyerték a szívemet, és abszolút készen állok arra, hogy bármely pillanatban megismételjem a szórakozást.

3. Kuźnia Smaku étterem Jelenia Górában - amelyet a Trip Advisor véleményei választottak ki, kiderült, hogy a 10-es sláger. Abszolút legfinomabb gombóc hússal, amelyet Lengyelországban ettem. Nagyon ajánlom.

a Termy Cieplice-i SPA zóna kétségtelen varázsa a Śnieżkán valahol a füvön;)

Egyszerű hírlevél

Ma vasárnap újabb Simplicite hírlevelet küldök, benne meglepetéssel! A rejtvényversenyen igazán érdekes könyveket lehet nyerni. Aki még nem iratkozott fel, ITT pótolhatja. Megéri!

Inspirációk

Egy másik alkalommal megosztom veletek a nemrégiben olvasott könyveket, de alább olyan projekteket és szövegeket talál, amelyek a közelmúltban felkeltették a figyelmemet. Mivel komolyan fontolgatom egy nagy szakmai projekt megkezdését, májusban tudatosan kevesebb időt töltöttem az olvasással. Annál inkább, hogy úgy döntöttem, hogy az összes elrontott ügyet és befejezetlen projektet május végéig befejezem. Észrevettem, hogy a magamnak tett ígéreteimet mindig a leghatékonyabban teljesítem. Nem minden sikerült, de rengeteg javulást regisztráltam. Úgy tűnik, néha elég határidőt szabni és abbahagyni a kifogásokat :).

1. Interjú Zadie Smith-szel

Az élet szépsége havilap utolsó számában, amely véletlenül került a kezembe, nagyon inspiráló interjú található Zadie Smith íróval. Egy mondatra különösen jól emlékszem: nem akarom egész életemet írással tölteni. Inkább boldog lennék, mint a legjobb. Nagyon régen olvastam valamit, amivel többet tudtam azonosítani. Sajnos az interjú nem érhető el online.

2. Fórum a minimalizmusról

Egy ideje létezik olyan, mint a minimalizmusról és az egyszerű életről szóló blogok összesítése - természetesen megtalálhatja a Simplicite-t, de sok más érdekes blogot és egy újonnan létrehozott fórumot is.

3. Ázsia meghódítása

Dominik elbűvölte vállalkozó szellemével. Nemrégiben írt nekem, és megkérdezte, nem támogatnám-e médiavédnökséggel "Ázsia meghódítására" című expedícióját, amelyhez jelenleg forrásokat gyűjt. Nem szoktam ilyen dolgokat csinálni, de fiatal srác, és nagyon találékony, igaz? :) Ha úgy tetszik, nézzen meg itt, és olvassa el a projektet, és adjon némi támogatást.

Most te jössz :). Nagy örömmel olvasom, mi a jó híred? És mint mindig, örülnék minden érdekes tartalomra vagy könyvre vonatkozó ajánlásnak. Tudasd velem!