Álmaim hétvégéje - Hotel Mikołajki Mazuriában

→ Rendezni szeretné a szekrényét? Letöltés ingyenes SZEKRÉNYTERVEZŐ!

Valószínűleg ezt fogja gondolni most jött vissza Tunéziából, és már megint elmegy. Valószínűleg rájössz, hogy a valóságba való visszatérés egy hét afrikai labor után fájdalmas és meglehetősen traumatikus élmény. Vagy legalábbis kegyetlenül stresszes. Mert hogyan térhet vissza a főzéshez, a takarításhoz és a vásárláshoz (egészen pontosan), miután mindent beleszámítottak. Nem lehet megtenni, legalábbis nem mentális egészségének károsítása nélkül.

Tehát amikor kettős meghívást kaptam egy ötcsillagos szállodába a hétvégére, nem tagadhattam meg magamtól. Annál inkább Hotel Mikołajki Olsztyntól mindössze 80 km-re található. Egy kőhajításnyira. Jó kezekben adtuk gyermekünket, és éhesen indultunk kalandra, kényelemre és luxusra.

Amit a helyszínen találtunk, minden várakozásomat felülmúlta. Itt-ott történt, a világ nagy részét bejárta, éjszakázott különböző szállodákban, a "soha vissza nem térnek " kategóriájú szállodákban és azokban, akik nem akarnak elmenni.

Hotel Mikołajki Mazuriában határozottan a második csoporthoz tartozik, és még azt is mondanám, hogy még ennél is magasabbra jutott, és azt a szállodák kategóriájába sorolnám, amelyekről álmodsz.

A lakásomnál nagyobb szobák nemcsak hűtőszekrénnyel és szárítóval, hanem vasalóval és vasalódeszkával, két telefonnal (az egyik a fürdőszobában), fürdőköpennyel, papuccsal, cipőtisztítóval, minibárral, sőt elektromos vízforralóval, kávéval és teával is felszereltek. . Ez utóbbi nagyon boldoggá tett, mert másnap jól jött egy kis bakancs, mielőtt felálltam erről a nagyon kényelmes ágyról. Nem tudom, hogy van, de a jó szállodákban mindig jól alszom. És ez az ágynemű, puha, nagyon szép.

Szép meglepetés várt ránk a szobában :)

Az alábbi képen egy penthouse látható, két hálószobával, két fürdőszobával és egy nappalival, konyhasarokkal.

A szobák ablakaiból lélegzetelállító kilátás nyílik. A szálloda a Madárszigeten található, és azt a benyomást kelti, mintha valami luxushajón állomásoznánk. Bárhová is megy, ott van víz. Vihet egy jachtot néhány szobába, és még az erkélyről is merülhet a vízbe. Elképesztő, és általában tisztelettel adózom az építésznek.

Elolvadtam volna magukban a szobákban, de még mindig rengeteg más látnivaló áll előttünk, amelyeket meg kell említenem. Az SPA volt a legfontosabb számomra. Medence, jakuzzi, különféle szaunák (beleértve az iszapot), szépségszalon, masszázsok. Ó, milyen jó voltam. A fotó többi része tökéletesen mutatja, és nem tudok ilyen álomszerű arckifejezéssel pózolni.

A medence és a szaunák után jólesett vacsorázni svéd büfé formájában. Általában az étel nagyon jó volt, és sajnáltam, hogy nem tudtam mindent kipróbálni.

Az estnek természetesen még nem volt vége. A program szórakoztató része volt, azaz biliárd, teke, harapnivalók és italok. Nagyon jól éreztük magunkat a társaságban Ani és Kuba a Divatos blogból. Jó volt élőben találkozni, és blogokat és élettapasztalatokat cserélni.

Reggel elefántot ettem, de megelégedtem a szálloda éttermében felszolgált finomságokkal.

Az út nagyon sikeres volt, és nagyon hálás vagyok a szervezőknek, hogy egy ilyen csodálatos helyen akartak minket fogadni. Ha kirándulást tervez Masuriába, vagy egy romantikus hétvégét kettesre, akkor Hotel Mikołajki tökéletes. Remélem, hogy még egyszer visszajövök, lehetőleg nyáron :)

Voltál már ötcsillagos szállodában?