Mit viseltem Karwiában? Ünnepi kapszula szekrényem

→ Rendezni szeretné a szekrényét? Letöltés ingyenes SZEKRÉNYTERVEZŐ!

Szia! Milyen jó volt végre megváltoztatni a környezetet és pihenni. Érezd a hajad szélét, gázolj a lábadba a vízben (sajnos nem úgy döntöttem, hogy fürdök), egyél palacsintát és gofrit, gyönyörködj a naplementében! Ez a hét a karwiai lengyel tengerparton nagyon gyorsan telt el. Úgy érzem, hogy egy jó életleckét megtanultam ott. Kicsit ástam érzelmeimben, jobban megnéztem az igényeimet. Elzártam magam a munkától és az információktól, amelyek mindennap bombáznak. Csak nem léptem ki az Instagramról. Olyan sokan kértek tőlem, hogy ajánljak éttermeket és látnivalókat, hogy elhatároztam, hogy jelentést készítek. Ez a hét azonban csak egy csepp a tengerben, ezért lazább a július. Határozottan elhatároztam, hogy kevesebbet dolgozom, és nem teszek meg mindent, ami nem hoz közelebb a céljaimhoz. Az ünnepek csendes időszak számomra.

Magammal is vittem Mindfulness Napló, ami segített az érzelmeimen dolgozni és hatékonyabban pihenni.

Amit bepakoltam Karwiának

Jól összeállított kapszulát pakoltam a lengyel tenger fölé. Semmiben sem volt hiány, 2-3 dolog könnyen otthon maradhatott. Ugyanakkor, mint a lengyel tengerparton, az időjárás sem túl stabil. Egy nap a meleg azt jelenti, hogy egész nap szeretnék fürdőruhát viselni, a második napon pedig egy réteget öltök fel, mert a szél lefújja a fejem!

17 dolgot vittem magammal, cipőt is. Több inget akartam, hátha gyakrabban kell cserélnem. Vettem valami melegebbet is.

Nézze meg, mit pakoltam a bőröndömbe.

• Farmerdzseki
  • Edzőcipő
  • Papucs
  • Szandál

1. nap

Ez az érkezés napja. Az oda-vissza útra laza, vászon culottokat választottam, hogy jól érezzem magam. Később nem öltöztem át, nem volt ilyen szükség, csak feldobtam egy farmerdzsekit és bejártam a falut.

COS póló | Oysho culottes | & Egyéb történetek táska (hasonló a H&M-hez) Lacoste cipők

2. nap

A napot napozással kezdtük. Az állandó tengerparti szettem viselt farmer rövidnadrág, plusz csíkos öltöny.

1. készlet: Kardigan és egyéb történetek | Póló és Ohter történetek | Kappahl nadrág | Havaianas papucs

2. szett: Kardigan és egyéb történetek | Oysho blúz | Farmer és egyéb történetek

3. nap

Reggel felhős volt, ezért úgy döntöttünk, hogy elmegyünk a Gdynia Akváriumba. Először voltam itt, és az akvárium nagy hatással volt rám. A vízi állatfajok változatossága lenyűgöző. Délután a partra mentünk.

1. készlet: Envii farmerdzseki (hasonló a Levi-hez) | Póló (hasonló COS) | Massimo Dutti szoknya | Lacoste cipők | & Egyéb történetek táska (hasonló a H&M-hez)

2. készlet: fenntartott prémium póló | Oysho culottes | & Egyéb történetek táska (hasonló a H & M-hez) Oysho kalap | Havaianas papucs

4. nap

Napjaink alapvetően ugyanazok voltak. Reggel strand, majd ebéd a karwa egyik étteremben, és séta a tengerparton. Az Insta Stories oldalán 3 éttermet javasoltam, amelyeket érdemes meglátogatni.

Mangóruha | Pulóver és egyéb történetek & Egyéb történetek táska (hasonló a H&M-hez) Massimo Dutti szandál (hasonló Inuovo) | Oysho kalap

5. nap

Vasárnap a karwiai nyári templomba mentünk. Eleinte unalmas volt az idő, de délután derült, így nem gondolkodtunk sokáig, csak a tengerpartra mentünk. Végül is ezért jöttünk ide.

1. készlet: Kardigan és egyéb történetek | Legjobb kopási cikkek (hasonlóak a H&M Premium-hoz) | Massimo Dutti szoknya | Massimo Dutti szandál (hasonló Inuovo)

2. készlet: póló és egyéb történetek | Kappahl nadrág | Havaianas papucs | & Egyéb történetek táska (hasonló a H & M-hez) Oysho kalap

6. nap

Ez a tartózkodás utolsó teljes napja. Reggel strand, délután séta. Amíg meg nem unja! De még két nap nagyon hasznos lenne. Kicsit elégedetlennek érzem magam.

1. készlet: Envia dzseki (hasonló a Levi-hez) | Massimo Dutti rövidnadrág | top Viseljen tárgyakat (hasonlóan a H&M Premium-hoz) | Massimo cipő (hasonló Inuovo)

2. készlet: Kardigan és egyéb történetek | Massimo Dutti póló | Farmer és egyéb történetek Massimo Dutti szandál (hasonló Inuovo) | & Egyéb történetek táska (hasonló a H&M-hez)

Minden utazáshoz elengedhetetlen kellékem

Mindig viszek magammal valami melegebbet. A vastag & Other Stories kardigán slágernek bizonyult, jobban működött, mint a pulóver, mert megfelelt mind a ruhának, a szoknyának, mind a farmer rövidnadrágnak. Már nem elérhető, de sok hasonló modellt talál az áruház weboldalán. Mindig magammal vittem a strandra, és amikor hidegebb lett, a vállamra tettem.

A Havaianas papucsok nem hiányozhattak a bőröndömből (különösen szeretem a vékony modellt), már több éve vannak nálam, és csak most kezdem látni a kopás jeleit. Semleges színű papucsot választok, mert szandál helyett viselhetem őket. Hasznosak a zuhany alatt is. A sportcipőket akkor is érdemes elvinni, ha városnézést tervez. Gyakran külön felsőt és alsót csomagolok, mert másképp kombinálva sokkal több stílust tudok létrehozni, mint amikor a legtöbb ruhát veszem. Csak hiányzott a tipikus strandruházat, amit gyorsan felvettünk a fürdőruhánkra, felcsúsztattuk a papucsot, és készen állunk a strandra. Örömmel fogadom az ajánlásait.

Tavaly Białogórán töltöttem a vakációmat, és ha összehasonlítanám ezt a két helyet, Białogóra jobban elbűvölne, különös tekintettel az erdő közepén fekvő tengerpartra nyíló gyönyörű széles sétányra. Karwia elég szeles, nem tudom, csak időjárás kérdése van-e, ami a tengerparton nem stabil, vagy esetleg a helyszín, mert közvetlenül a Karwienskie Błota mellett volt nyugodtabb. A tenger vize hideg volt, 18 fok körül. Nem biztatta a fürdést, de kétéves fiam makacsul akart fürdeni, és nagyon jól szórakozott rajta. Ajánlom Karwiát kikapcsolódásra? Természetesen. Mindenképp a kisebb, csendesebb városokat kedvelem, mint a népszerű és népesebb üdülőhelyeket. Az Instagramomon a kiemelt jelentésekben Karwia videóit találja, valamint kulináris foltok ajánlásait.

Szerinted érdemes gyerekekkel menni?