Horvátország - valóra vált álom

→ Rendezni szeretné a szekrényét? Letöltés ingyenes SZEKRÉNYTERVEZŐ!

2 éve álmodom arról, hogy Horvátországba utazom. Hallottam, hogy gyönyörű, hogy ha egyszer elmész, visszajössz oda, mert Horvátország függőséget okoz. A képek soha nem tükrözik azt, amit a szem lát. Kezdetben azt feltételeztem, hogy közvetlenül a tenger mellett fogok táborozni, örültem a TV-ben bemutatott kempingeknek. Aztán beléptem Horvátországba ünnepi tennivalók listája, ami egyfajta kötelességgé vált számomra magam előtt. Igaz, hogy a meg nem ment álmokat gyorsan elfelejtik.

Úgy döntöttünk, hogy két hétre autóval megyünk Horvátországba. Egy hét határozottan túl rövid lenne, annál inkább, hogy kétnapos utazás után jól pihenjen, és még mindig azt terveztük, hogy meglátogatjuk. A tengertől 150 méterre szállást béreltünk, minden reggel lélegzetelállító kilátással. Jelenleg az erkélyről írok, időnként a tenger felé pillantok. Szeretem az ilyen magányos reggeleket az erkélyen. Szándékosan kelek korábban, akár alváshiány árán is, hogy a néhány tucat percet csendben töltsem, kávét kortyolgatva és élvezve a kilátást. Itt valóban elveszítheti önmagát, és megfeledkezhet az egész világról.

Mi az, ami Horvátországban van, arra vágyik, hogy mindig visszatérjen? Horvátország elsősorban a nézetekről szól. Hegyekkel és az Adriai-tengerrel körülvett városok. Elképesztő érzés, amikor kristálytiszta, azúrkék vízben úszom, és minden oldalról magas, sziklás hegyek vesznek körül. Abban a pillanatban érzi a természet óriását, amikor Horvátországon áthajt. Lehetetlen levenni a szemed az ablakról.

Horvátországban július és augusztus fordulóján meleg van, a hőmérséklet napközben eléri a 35 fokot, éjszaka csak 29 fokig süllyed, bár találkoztam néhány lengyelrel, akik 20 fok körüli hőmérsékletet és számtalan felhőszakadást tapasztaltak a nyár folyamán! Tehát készüljünk fel egy ilyen eshetőségre.

Az első két napban nehéz volt ellenállni az ilyen hőségnek, és csak annyit tehettünk, hogy a tengerparton maradtunk, szinte folyamatosan a vízben. Idővel a test megszokta a magas hőmérsékletet, és most még városnézés közben sem zavarnak minket.

A nyári hónapokban horvátországi utazás kiválasztásakor érdemes könnyű, szellős ruhákat választani, amelyek szükség esetén gyorsan lemoshatók. Nem lennék önmagam, ha nem vettem volna fel farmer rövidnadrágot. A modell nagyon klasszikus, és őszintén el kell ismernem, hogy régóta keresem. Mindenhol kapható horzsolt vagy nyers, rongyos lábú rövidnadrág. Még a szezon kezdete előtt megtaláltam őket Kappahlban.

Bőrönd csomagolása kéthetes nyaralásra

Egyébként írtam neked útmutató a lassú divatról, hogy a farmer a must-must. Ezért szeretnék ma egy farmer ruhát mutatni az ünnepi kiadásban. Tökéletes itt, Horvátországban. Laza viszkóz ing, nagyon szellős, de az egésznek egy kicsit stílusosabb is. A nyári kapszulás szekrényemben, amelyről az elkövetkező bejegyzések egyikében részletesebben írok, nincsenek merev, alakhoz illő ruhák. A hő miatt a ruhák a bőrhöz tapadnak, érdemes valami laza, levegős szövetből választani. Ami alkalmas a strandra, az szegénynek tűnik a városban. A farmer rövidnadrág és a szellős ing kombinációja tökéletes választásnak tűnik a város körüli sétához (a Split és Podstrana fényképeken).

Kappahl rövidnadrág (hasonló Levi 's rövidnadrág itt)

Esprit ing

Marc O'Polo kézitáska, a TK Maxx-nél vásárolt (hasonló itt és itt)

Massimo Dutti szandál (hasonló itt)

Ray-Ban New Wayfarer szemüveg

Most már tudom, miért kap annyi dicséretet Horvátország. Nem nehéz beleszeretni. Még egy hét tartózkodásom van, a közeljövőben tervezek önnek egy bejegyzést az ünnepi fotózással kapcsolatban, mert nagyon sok szép fotót sikerült elkészítenem. Ma a régi Podstranába megyek, ami meglehetősen magasan található a hegyekben, remélem még érdekesebb fotókat. Még egy kis városnézés vár rám, beleértve. Dubrovnik, Kravica-vízesés, Medjugorje Bosznia és Hercegovinában. Folyamatosan azon gondolkodom, mit kellene hoznom Horvátországból, ami Lengyelországban nem elérhető. Örömmel veszem igénybe javaslatait.

PS Folyamatosan követheted az Instagramon való tartózkodásom, Igyekszem rendszeresen fotókat feltenni.