20 tennivaló tavasszal - a figyelmes életet LASSÚ ritmusban gyakoroljuk!

→ Rendezni szeretné a szekrényét? Letöltés ingyenes SZEKRÉNYTERVEZŐ!

A tavasz az évszak, amely mindig pozitív érzéseket kelt bennem. Szeretnék sok helyen lenni, élvezni a gyönyörű kilátást és a friss levegőt, sétálni a tengerparton, biciklizni, piknikezni, ellátogatni a közeli városokba, fotónyitókat szervezni, reggelit enni szép kocsmákban, találkozni emberekkel. A jelenlegi állapotában azonban nem lehet mindent megtenni, vannak olyan tevékenységek, mint a kerékpározás, amelyek a sérülés veszélye miatt nem ajánlottak terhes nők számára. Nincs is annyi energiám, hogy sokáig gyalogoljak és meglátogassam, vagy elmegyek Lengyelország másik végébe, hogy megcsodáljam a kilátásokat. Szeretem azonban a napot, a természet felébred, az emberek és szeretnék a lehető legjobban kihasználni ezt az időt. Nem csak munkára, mert tavasszal messze a legtöbb ötletem van, és ezeket egyszerre valósítanám meg, hanem arra is, hogy maroknyi karral merítsek az életből, és egyszerűen csak itt és most lehessek. Magamnak és szeretteimnek. Anya szeretnék lenni, akinek van ideje játszani a gyermekével, és nem hallgatja el a lelkiismeretét azzal, hogy új játékot vásárol neki, hanem kreatívan tölti vele az időt. Olyan feleség akarok lenni, aki látja férje szükségleteit, és időt talál arra, hogy csak kettő legyen. Olyan nő szeretnék lenni, aki talál egy pillanatot arra, hogy vigyázzon az egészségére, a testére, úgy néz ki, ahogy akar, és nem bújik otthon a számítógép előtt egy kifeszített pulóverben, hanem mosolyogva néz a tükörbe. Olyan ember akarok lenni, aki más embereket lát, és nem közömbös, ha valakinek segítségre van szüksége. Jó barátom akarok lenni a barátaimnak a való életben és az interneten.

Ez az idő számomra. Még a szülés előtt szeretnék apró pillanatokat ellopni magamnak, hogy az életem ne szivárogjon ki az ujjaimon. Hadd mondjam el a nap végén - szép nap volt, mert nagyon sok érdekes dolgot sikerült elvégeznem, és még akkor is, ha egész nap egy nyugágyon feküdtem és élveztem a napot, azért, mert így akartam tölteni, nem pedig apátiám miatt. ami megakadályozta a fellépést.

Mit tehetünk tavasszal, hogy jobban érezzük magunkat és kihasználhassuk az év ezen szép időszakát? Íme néhány javaslatom.

20 tennivaló tavasszal

1. Piknik - vagy grill, ahogy ő nevezte, arról szól, hogy a szabadban töltsön időt a barátokkal vagy a családdal, valami finomat fogyasszon és szórakozzon. A piknik szezon már megkezdődött. Néhány óra csak a család számára, lélegzetelállító természeti környezetben!

2. Kisebb és nagyobb városok meglátogatása - Nagyon szeretem kirándulásainkat és Warmia és Mazury érdekes helyeinek felkeresését. Szeretek egy kicsit tovább merészkedni Lengyelországba is. Kedvenc úti célom a tengerparti város, és ebben az évben szeretnék néhány napot a tengerparton tölteni szülés előtt. Felfedezhetjük a környéket, néha valami érdekes található a városunk határain belül, és még nem volt alkalmunk megnézni.

3. Különféle ételek megkóstolása új kulináris helyeken - sok ilyen van a városomban. Vannak kedvenc helyeim, de szívesen látogatok új helyeket, főleg a barátaim javaslatára. Kimehetünk fagylalt, palacsinta vagy egészséges koktélért.

4. Kerékpáros túrák - bár most nem tudok biciklizni, a biciklizés nagy vonzerő az egész család számára. Mehetünk fagyizni, a parkba, vagy csak izzadni és stimulálni a szívet a munkára. Ez egy olyan fizikai tevékenység, amely szinte azonnal elérhető. Az egyetlen feltétel a kerékpár megléte, bár most sok városban bérelhető.

5. Hosszú séták - most ez az alapja a sporttevékenységemnek, és ha nem lennének séták, nagyon nehéznek érezném magam. Nekik köszönhetően oxigént adunk magunknak, élvezzük a napot, csodáljuk a természetet.

6. Találkozók a kávézókertekben - ki nem várta meg egy pillanatra sem, hogy mikor kávézókertben iszogathatja kedvenc kávéját baráti társaságban? Sokkal kellemesebb időt tölteni kint, amikor meleg a nap és meleg a szél. Szeretem az ilyen kirándulásokat.

7. Szezonális gyümölcsök és zöldségek fogyasztása - spárga, friss saláta, metélõhagyma, retek, cékla jelenik meg. A tavaszi szendvicsek felülmúlhatatlanok. A tél után vitaminkészleteink kimerültek, itt az ideje pótolni őket.

8. Könyvek olvasása egy padon - mennyivel kellemesebb zöldségekkel körülvett könyvet olvasni, mint otthon a kanapén. Kimehetünk az egész családdal, és amikor a gyerekek játszanak a játszótéren, van egy pillanatunk magunkra. Érdemes kihasználni az ilyen lehetőségeket.

9. Reggeli az erkélyen - akinek erkélye van, az tudja, hogy az erkélyen reggelizik százszor jobban ízlik, mint otthon. Amint a hőmérséklet megengedi, kimegyek az erkélyre, és napközben reggelit és uzsonnát eszem ott, én is gyakran dolgozom, vagy csak olvasok. Megéri erkély rendezése hogy kellemes pihenőhely legyen. Nem kell sokat fektetnünk, csak valamit, amire leülhetünk, párnákat és sok virágot!

10. Műhelyek és tanfolyamok - tavasszal még sokféle, gyakran ingyenes tanfolyam és műhely működik. Általában nem tartanak sokáig, ezért nem kell kötelességünknek éreznünk, hogy több hónapig részt vegyünk az órákon, de még egy ilyen néhány napos lecke is motiválhat minket a cselekvésre és inspirálhat bennünket valami érdekes dolog létrehozására. Mindenképpen jobban szeretem a helyhez kötött tanfolyamokat, mint az online tanfolyamokat, mert leválom a számítógépről, és lehetőségem van új emberekkel találkozni.

11. Gyakorlatok a szabadban - lehet kocogás, kerékpár vagy hétköznapi torna. A friss levegőn végzett fizikai aktivitásnak számos előnye van, oxigént adunk a testnek, serkentjük a keringést, az elménk és a szemünk is pihen, ha a föld színeire nézünk.

12. Kerti munkák - a tavasz a kertben vagy az erkélykertben való munka ideje. Sokan azt mondják, hogy a földbe dörzsölés nagyban megkönnyíti a stresszt.

13. Múzeumok és szabadtéri galériák látogatása (és még sok más) - tavasszal sokkal több kulturális esemény van. Közülük sok a szabadban zajlik. Meglátogathatunk egy múzeumot, galériát, részt vehetünk koncerteken vagy elmehetünk egy szabadtéri kiállításra egy másik városban.

14. Új ízletes ételek elkészítése - Tavasszal mindig fanyar spárgával, ami abszolút finom. Legyünk kreatívak a konyhában, és készítsünk valami extra dolgot!

15. Kézi órák - rajzolás, festés, varrás, fényképezés, barkácsprojektek.

16. Takarítás a szekrényben - a tavasz is nagyszerű alkalom takarítás a szekrényben. Az évszak változik, ami arra kényszerít minket, hogy cseréljük a ruhatárunkat, de módszertanilag megközelíthetjük a témát, és elkészíthetünk egy kapszulás szekrényt. Az egyik ilyen érdekes forma a ruhák és az építőelemek számának korlátozása - pl.. 10 × 10 kihívás, amely jelenleg folyamatban van.

17. Lakás metamorfózis - az első meleg és napsütéses napokkal együtt gyakrabban érezzük a változás szükségességét a közvetlen környezetünkben. Használjuk ki ezt a lelkesedést, és hozzuk létre a nappali, a gyermekszoba, az erkély vagy az egész lakás metamorfózisát. Nem kell sok pénzt fektetnünk, csak néhány kiegészítőt, például virágokat, párnákat, posztereket, amelyek élénkítik belső térünket.

18. Idegen nyelv tanulása - előttünk áll az ünnepi szezon, ilyenkor megéri idegen nyelvet csiszolni.

19. Partik a szabadban, a teraszon vagy otthon - itt az ideje a társasági életnek. Szervezzünk szabadtéri vagy otthoni partit, készüljünk fel finom falatok, hívjuk meg barátainkat, játsszunk társasjátékokat és töltsük együtt ezt az időt.

20. Fotóműhelyek - a fotórajongók számára a tavasz az év nagyszerű alkalma a fotók számára. Igaz, hogy a napfelkeltét nagyon korán kell kelni, de a vele járó színek mindent meg fognak jutalmazni. Most, hogy minden gyönyörűen zöld, tájképek jöjjön ki fenomenálisan!

A tavasz számos lehetőséget kínál számunkra, hogy érdekes módon töltsünk időt, nagy pénzügyi ráfordítások nélkül. Először is érdemes elhagyni otthonát, és kihasználni ezt a csodálatos évszakot, megragadni a pillanatokat magának és a családnak, elszakadni a közösségi médiától és találkozni az emberekkel a kávé mellett a való életben.

Természetesen a felsorolás ezzel nem ér véget, mert tavasszal még sok érdekes tevékenységet kell elvégezni. Biztos vagyok benne, hogy adhat hozzá valamit önmagától. Készítsünk egy listát az érdekes tevékenységekről, amelyek megkönnyítik számunkra a lelassulást és a pillanat élvezetét. Mit tehetünk tavasszal?