17 alternatív last minute ajándék Valentin-napi ajándékötlet

→ Rendezni szeretné a szekrényét? Letöltés ingyenes SZEKRÉNYTERVEZŐ!

Az elmúlt néhány évben drámai módon megváltozott a hozzáállásom a Valentin-naphoz. Volt, amikor azt hittem, hogy ez túl távoli, nem a mi ünnepünk, ez pedig alkalom arra, hogy pénzt költsünk hanyag és giccses szerkentyűkre. Mivel nős vagyok, kicsit másképp bánok velük. Úgy gondolom, hogy minden alkalom jó az együtt töltött pillanatok megünneplésére. Azonban nem az ajándékokra koncentrálok, hanem igyekszem időt biztosítani szeretteimnek. Úgy gondolom, hogy a Valentin-nap tökéletes kifogás a közös emlékek előállítására.

A csokoládék, a szívek, a macik nem feltétlenül ajándékok, amelyek örömet okoznak, bár természetesen nem tagadom a jelentőségüket, tudom, hogy vannak emberek, akik szeretik őket (soha nem mondok nemet a csokoládékra, és imádom a virágokat). Ha azonban nincs ötlete egy Valentin-napi ajándékra, és nem akar valamit az utolsó pillanatban vásárolni, használja javaslataimat.

17 ötlet alternatív Valentin-napi ajándékokhoz

1. Együtt megyünk a jégpályára

A korcsolyázás nagyszerű lehetőség a szabadban töltött időre és egy kis mozgásra. Egy ilyen szórakozás után minden izmainkat érezzük, oxigénnel teli, boldogok és nagyon éhesek vagyunk. Általában valamilyen helyi étterembe kerülünk, és rendes, meleg ételt rendelünk.

2. Színházba / moziba / filharmonikusokba járni

Különösen szép emlékeim vannak Valentin-napról, amelyet férjemmel egy vígszínházban töltöttünk. Már nem emlékszem a címre, de tökéletesen emlékszem, hogy nagyon jól szórakoztam. Minden alkalom jó, ha moziba járok, és kifinomultabb ízlés esetén lehet, hogy a koncertterembe megyek. Most, hogy felöltöztünk, érdemes ellátogatni vacsorára az elegáns étterembe is.

3. Reggeli a városban

A vacsora meglehetősen kötelező, ráadásul a helyeket gyakran előre lefoglalják, de reggelire a kedvenc éttermében mindenképpen megkapjuk.

4. Reggeli az ágyban

Ha nem akarunk reggel lefeküdni, együtt reggelizhetünk az ágyban. Valami édeset ajánlok - például amerikai palacsintát, gyümölcsös palacsintát vagy tipikus amerikai reggelit, azaz sült tojást és szalonnát, valamint pirítóst. Hagyjuk a zabpelyhet normális napokra.

5. Közös SPA

Egy medence, jakuzzi, szauna és még egy masszázs is remek ötlet a közös kikapcsolódásra. Ez a pont mindenképpen az egyik kedvencem.

6. Egy nap a városon kívül

Érdekes élmény lehet egy olyan kirándulás egy városba, ahol még nem jártunk. Tisztában vagyok vele, hogy sok szép helyünk van Lengyelországban. Szeretnék Sandomierzbe vagy Kazimierz Dolnyba menni. Soha nem voltam, és látszólag gyönyörű.

7. Jegy Párizsba, Londonba, Barcelonába, Lisszabonba tartó járatokra

Egyre népszerűbb a saját szervezésű utazás és az olcsó repülőjegy-keresés az interneten, például a fly4free oldalon, amely az airbnb-n található. Ilyen jegy megvásárlása néha fillérek kérdése, miért ne tölthetné el a hétvégét Párizsban vagy Londonban.

8. Este játék és karaoke

Ha nem akarunk a városba menni, szervezzünk otthon egy játékestet és karaokét. Meghívhatunk barátokat és együtt ünnepelhetjük a Valentin-napot. A Rubikon, a Monopol, a Tabu és a SingStar karaoke szett a közelmúltban működik. Bár szórakoztató énekelni a mikrofonba és versenyezni a singstar címért, az interneten rengeteg karaoke-oldal található, így nincs szüksége külön felszerelésre.

9. Borkóstoló

Mindig is szerettem volna otthon ilyen jó ízű borokat kóstolni, egy tányér sajttal és harapnivalóval.

10. Kirándulás a környéken

Játszhatunk turistát saját városunkban, és meglátogathatunk olyan helyeket, ahol még soha nem jártunk, vagy olyan régen volt, hogy már nem emlékszünk semmire. A múzeumok, a művészeti galériák, a kastély vagy az olsztini Planetárium csak néhány a turisztikai látványosságok közül, amelyeket szeretnék felfrissíteni. Ha Olsztynba megy, nézze meg az útmutatómat.

11. Közös fotózás

Ha mindketten rajonganak a fotózásért, vagy van néhány fényképük, ahol együtt vagytok, vásárolhatunk egy közös fotózást, vagy megkérhetünk egy ismerős fotóst, hogy készítsen rólad érdekes felvételeket. A szórakozás mellett ajándéktárgyakból készült fotókat is készíthet, amelyeket könnyedén betehet a keretek közé. Általában képeket készítek, így ilyen közös, családi fotókat velem, mint gyógyszert.

12. Házimozi maraton

A pattogatott kukoricával és rágcsálnivalókkal, klassz filmekkel és kényelmes kanapéval. Használhatja az általunk készített filmek listáját az olvasókkal együtt.

13. Extrém élmények

A bungee jumping, a rally car vezetése vagy a vitorlázórepülés csak néhány példa az extrém tapasztalatokra, amelyeket magunk is kezelhetünk. Ha természetesen tetszik az ilyen légkör.

14. Kulináris kísérletek

A közös főzés szórakoztató lehet, mindaddig, amíg mindketten élvezitek. Ha csak egyikőtök rajong a főzésért, hagyja, hogy egyedül készítsen finom vacsorát. Választhat valamit Paulina Wnuk filmkonyhájából, hogy átérezhesse kedvenc filmje hangulatát, vagy megnézheti kedvenc szakácskönyvét, és kiválaszthat valamit, amit még nem próbált ki. Miután elkészítettem egy Boeuf Bourguignont Julia Child receptjéből, miután megnéztem a Julie and Julia filmet. Az étel finom lett, azonnal eltűnt az asztalról.

15. Képzés kettőnek

Ez lehet úszómedence, edzőterem, táncóra, beltéri kerékpározás vagy bármi más, ami mindkettőnek tetszik. Az edzés után felszabaduló endorfinok a nap folyamán tele lesznek humorral. Férjemmel összefutunk, aztán elkészítünk egy koktélt, és azonnal jobban érezzük magunkat.

16. Biliárd / teke / snooker

A férjem rajong a snookerért (nagyobb biliárdasztalnak hívom), szeretem a medencét, így mindketten örülnénk, ha együtt járnánk egy snooker klubba. Bowlingozhatnak is, csak ide érdemes még legalább párat meghívni.

17. Közös műhelyek

Például a fényképészeti, a kulináris vagy a masszázs tökéletes alkalom arra, hogy jobban megismerjék egymást, és emellett megtanuljanak valami újat, ami hasznos lehet a jövőben.

Remélem, hogy talál valamit magának a javaslataim között, hacsak még nincsenek konkrét tervei, akkor meghalok, hogy megismerjem őket. Hogyan tölti a Valentin-napot?

Feliratkozni Egy meghitt hírlevél és kap egy ingyenes e-könyvet - Hogyan helyezhetünk el blogot? :)